Omstart!

Nu när skolan börjar på måndag (!!!) så hade jag tänk göra en nystart här på bloggen. Jag ska försöka blogga så mycket jag kan. Men nu börjar jag ju i åttan, och jag har ingen aning om hur det kommer att bli. Men det blir nog mer plugg än i sjuan, nu får vi ju betyg också, uäääh.
 
Men ja, jag kan väl berätta lite om mig själv och bloggen? (haha ego)
Men ja, jag heter Emma och jag bor i Hälsingland, i lilla bollnäs. Är sjukt trött på det här stället nu, finns ju inget att göra. Men det går väl snart över ;) Jag är 13 år, fyller 14 det 19 oktober.
 
mobilbild på den finfina texten!
Jag som många andra älskar One Direction. Dom är helt perfekta, seriöööst. Jag gör typ allt för att träffa dom! ♥ 
 
 
 
I min blogg kommer ni få läsa om min dåliga humor, min vardag, lite foto kanske, massa One Direction, shopping och massa mer!
 
höhö, nu har jag inget mer att skriva. Nu ska jag bara komma på nå bra inlägg som jag kan lägga ut imorgon. Wish me luck ;)
Här är några halvbra bilder som jag knäppte för någon dag sedan.
 
 
 
 

Kommentarer
Sarah

Fina bildddeerrr!!! :DDDD

2012-08-18 12:05:10
URL: http://sarahsphotography.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0